Taşeron işçiler yıllık izin yapacak mı?

Bir yılını dolduran taşeron işçi yıllık izin yapabilecek mi? Taşeron işçinin son durumu ne? 20 Şubat 2013 taşeron işçi haberleri

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Taşeron işçiler yıllık izin yapacak mı? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • taşeron 03 Mart 2013 11:33 sayın çelik taşeron işçilerinin sorununu çözemez seçilere dayalı kendine konuşmalarıyla oyları sabitleme çabası içerisinde sorunu çözecegi kanaatinde degiliz bizim sorunumuza net cevap veren bir bakanın geçmesini istiyoruz sayın ÇELİK İSTİFA ETSİN

    CEVAP YAZ 0 0
  • gadir 25 Şubat 2013 23:31 ALLAH aşkına yeter artık bu kandırmacalar oyunmu oynuyorsunuz siz bizlerle artık sonlandırın bu işi kıvırmakla nereye kadar

    CEVAP YAZ 0 0
  • murat 25 Şubat 2013 15:17 biz tyçp çalışanlarına bireyler yapılsın yoksa oy yokk

    CEVAP YAZ 0 0
  • aslı 25 Şubat 2013 15:14 inş bizlere bırşeyler yapılır

    CEVAP YAZ 0 0
  • TAŞERON 22 Şubat 2013 14:54 sayın faruk çelik sizin taşeron işçilerini memnun edici hiçbir faaliyet gösteremediniz iki dönem oldu halen çözemediniz bizler sizin istifa etmenizi istiyoruz inancımız yok patronlara dayalı konuşmalarınız var artık yeterin çelik istifa etmeniz taşeron işçileri için memnun verici olur FARUK ÇELİK İSTİFA EDİNİZ

    CEVAP YAZ 0 0
  • yalan 20 Şubat 2013 21:42 allah belanı versin akp sayın tayip erdoğan kızına kaç para veriyorsun açıklasana bitirdin bizi ben sana oy atmadım atmamda atanında aalah belasını versin sürekli yalan sürekli düzenbazlık bi kere doğru konuşun sözünüzün eri olun arkadaşya

    CEVAP YAZ 0 0
  • wites 20 Şubat 2013 21:40 köle olmaktan bıktık.Yeterrrrrr artıkkkkkkkkk

    CEVAP YAZ 0 0
  • wites 20 Şubat 2013 21:37 hazirana kadar taşeron iyileştirme yapılmazsa oy yokkkkk

    CEVAP YAZ 0 0
  • güvenlik 20 Şubat 2013 21:15 az kaldı oy zamanına 4 yıldır izin kullanamıyorum çocuklar etsiz meyvesiz büyüdü benim vekilim benim hakkımı arıyamıyor vekil değişmek şart

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatanperver 20 Şubat 2013 20:07 yazıklar olsun, sizi Allah'a havale ediyorum. yazıklar olsun size. hep kandırmaca hep kandırmaca

    CEVAP YAZ 0 0
  • güvenlik 20 Şubat 2013 16:44 arkadaşlar bunlar haziran ayı geldiğinde kıvıracaklar sonra meclis tatile girer.ondan sonra yeni yasama yılı sallayıp dururlar.ama iyileştirme olmadan oy verirsem tükürsünler yüzüme.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİ 20 Şubat 2013 15:59 HEP AYNI AHBERLERİ ISITIP KOYUYORLAR ÖNÜMÜZE 1 AY ÖNCE YAYINLANAN HABER

    CEVAP YAZ 0 0
  • köle 20 Şubat 2013 15:29 paradan bahseden yok....!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • hasan 20 Şubat 2013 15:22 ne izni kardeşim hafta sonu iznimiz bize yeter bize izin kıdem değil maaş artışı istiyoruz asgari ücretle geçindikten snra izin hakkımız olsa ne olur allah aşkına tatilemi gidicezz soruyorum memurhaber.com ? ..

    CEVAP YAZ 0 0
  • HİKAYE 20 Şubat 2013 15:19 NE YILLIK İZİNİNDEN BAHSEDİYORSUNUZ SEVGİLİ BAKANIMIZ MECLİS TATİLE GİRENE KADAR BİN TÜRLÜ YALAN SÖYLER SONRADA GÖNÜL RAHATLIĞI İÇİNDE 3 AY DENİZLERDE PLAJLARDA TATİLİNİ YAPAR EVİNE EKMEK GÖTÜREMEYEN TAŞERON UMRUNDA BİLE DEĞİL ALLAH SORSUN UYUYAN TAŞERON KARDEŞLERDE SEÇİMDE TIPIŞ TIPIŞ GİNE OYLARINI VERİR DAHA ÇOK EZİLSİN SÖMÜRÜLSÜNDİYE

    CEVAP YAZ 0 0

MEMUR HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro