İşe iade davalarında yeni dönem 3 haftada çözülecek

İş mahkemelerinin yapısını değiştirecek taslak hazırlandı. İşe iade ve alacak davalarını arabulucu 3 haftada çözecek. Diğer konularda SGK’ya gidilecek. Kıdem tazminatında zaman aşımı 10 yıldan iki yıla inecek.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İşe iade davalarında yeni dönem 3 haftada çözülecek haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR24 YORUM
  • Misafir 25 Temmuz 2017 15:17 Arabulucu anlaştırsa da anlaştırmasa da para mı alacak ne yani! Yuh. Hem de ne Yuh

    CEVAP YAZ 0 48
  • Misafir 25 Temmuz 2017 08:51 Zaten işe haksız yere son veren işveren, yani uyuşmazlığı çıkartan işveren. Arabulucu bunu nasıl çözecek. Sırf birileri arabuluculuk yapacak ve para kazanacak. Çalışannı birazda arabulucu düdükleyecek. Arabulucu ücretsiz yapsa belki bu yapılan iyi niyetli düzenleme denebilir. Ancak çok yüksek parayla arabulıculuk yapacaklar. Olmaz beyler olmaz, böyle yasa olur mu?

    CEVAP YAZ 0 34
  • Misafir 24 Temmuz 2017 23:24 Mesela bir cemaat mensubunu önemli bir şirketin başına Genel Müdür diye atadılar. Adam bir geldi. Güya temizlik yaptı. Nerede iyi eleman var hepsinin işine son verdi. Nerede işe yaramaz, iş bilmez adam var onları müdür yaptı. Astığı astık kestiği kestik. Personele korku saldı. Şimdi bu adamın yaptığına karşı personeli Arabulucumu koruyacak.

    CEVAP YAZ 0 47
  • Misafir 24 Temmuz 2017 23:12 Eee artık AKP'lilerin hepsi işveren oldu. Tabi ki işvereni kayıracaklar.

    CEVAP YAZ 0 43
  • Misafir 24 Temmuz 2017 22:03 Unutmayalım, kanunlar halkın huzuru ve refahı için çıkartılmalıdır. Huzur bozmak için yasa koyulmaz. Eğer ilerde uygulama nedeniyle çalışanlar huzursuz olacaksa, memnuniyet duymayacaksa bu Kanun yürürlüğe girmeden onaylanmadan bir kez daha düşünülmeli.

    CEVAP YAZ 0 56
  • Misafir 24 Temmuz 2017 22:00 Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.

    CEVAP YAZ 0 67
  • Misafir 24 Temmuz 2017 21:56 Gelişen ve kalkınan ülkelerde hatta Çin'de bile çalışanlar lehine haklar geliştirilirken, TÜRKİYE'de neler oluyor!

    CEVAP YAZ 0 62
  • Misafir 24 Temmuz 2017 21:38 Gerçekten mi? inanamıyorum. 3 Hafta içinde hemde çalışan lehine!

    CEVAP YAZ 1 71
  • Misafir 24 Temmuz 2017 21:26 Arabulucu anlaştırdı diyelim Nasıl; İşçinin alacağı asgari miktarı işveren lehine azaltarak sağlayacak.Bu mu yapılan düzenleme...

    CEVAP YAZ 0 67
  • Misafir 24 Temmuz 2017 21:25 Arabulucu 30.000 TL ye kadar %6, sonraki 40.000 TL ye (70.000) % 5, Sonraki 50.000 TL ye (120.000) %4 diye gidiyor. Ne demek en az Arabulucu ücreti 1.800 TL, kim yatıracak, Mahkemeye gitmeden işine son verilen yatıracak. Sonra uyuşmazlık. Sonra Mahkeme. Ne oldu Arabulucu kazandı.Olan çalışanın parası ve süre kaybına oldu.

    CEVAP YAZ 0 74
  • Misafir 24 Temmuz 2017 20:30 Sosyal devlet vatandaşını koruyan devlettir. Vatandaşını işverene ezdiren iktidar, iktidar olmaktan uzaklaşıyor demektir. Dört tane işverenin istediği şekilde kanun düzenlenmez. Mazlumdan, güçsüzden yana olacaksın ki takdir edilesin.

    CEVAP YAZ 0 106
  • Misafir 24 Temmuz 2017 20:21 İşten atılanlara git kardeşim mahkemeleri meşgul etme, paranı ver Arabulucuya git işini o çözsün diyorlar. Böyle HUKUK'un üstünlüğünü kabul etmiş devleti olur mu?

    CEVAP YAZ 0 137
  • Misafir 24 Temmuz 2017 20:16 İşine son verilen çalışana karşı işveren zaten güçlü.Şimdi birde Arabulucu müessesesi çıkartılıyor. Ne yapacak bunlar, işine son verilen çalışanı mı koruyacak. İnanın Çalışanın edinmiş olduğu haklardan işveren lehine alacaklar.Çalışanın elinden hakkı alınıyorsa yazık. Mahkemeler hiç değilse çalışanı yasalara dayanarak koruyorlardı.

    CEVAP YAZ 0 119
  • Misafir 24 Temmuz 2017 20:04 Bu iktidar yemi çalışandan yiyor, yumurtayı işverene yumurtluyor. Anlayan anladı onu!

    CEVAP YAZ 0 117
  • Misafir 24 Temmuz 2017 19:59 AK Partili hukukçular dahil tüm hukukçular arasında anket yapalım. BU kanun DEĞİŞİKLİĞİ İŞÇİ LEHİNE Mİ? işveren lehine mi? DİYE % 90 İŞVEREN LEHİNE DİYE ÇIKAR. Bunu Cumhurbaşkanlığı seçimi öncesi bu iktidar nasıl yapar.Anlamak mümkün değil. Bu demek ki Ak Parti İşveren Lehine kanunları düzenliyor.

    CEVAP YAZ 0 141
  • Misafir 24 Temmuz 2017 19:42 Bu kanun işçi aleyhine ise inşallah altında kalırlar.

    CEVAP YAZ 0 143
  • Misafir 24 Temmuz 2017 19:32 DİKKAT! Arabulucu ücretlerine bakın. Birilerine iş çıkartıyorlar. Hemde kimin üzerinden İşçi üzerinden. Bu nasıl İşçi lehine kanun anlamak zor.

    CEVAP YAZ 0 144
  • Misafir 24 Temmuz 2017 19:29 Hayret MUHALEFET'in bu konuda hiç sesi çıkmıyor. Doğru Bahçelinin konumu malum onu anladıkta, Ya Kılıçdaroğlu bunun hukukçu danışmanları yok mu? Kamuoyu önünde işçi haklarının gasp edildiği 10 yıllık zaman aşımının 2 yıla düşürüldüğü, işveren lehine kanunlar düzenlendiğini vurgulayamaz mı?

    CEVAP YAZ 0 172
  • Misafir 24 Temmuz 2017 19:25 Sendikalar'ın kılı kıpırdamıyor. işçi hakları birer birer elinden alınıyor. Maşallah HEPSİ SARI SENDİKA olmuş. Çıkıp Bu çıkartılacak yasa işçi lehine mi? Aleyhine mi? Açıklasanıza. Kamu oyunu doğru bilgilendirirseniz olmaz mı?

    CEVAP YAZ 0 156
  • Misafir 24 Temmuz 2017 19:17 10 yıllık zaman aşımı 2 yıla düşürülüyor diyor. Bunun neresi işçi lehine. Vah Ecevit vah. Gelde Ecevit yasalarını arama.

    CEVAP YAZ 0 158
  • Misafir 24 Temmuz 2017 19:15 İşçiler siz oyunuzu verin İşveren yanlısı kanunları AKP çıkartsın. Ancak işten atılan işçi önceki kanun mu? Şimdi çıkartılan mı? kendisinin menfaatine o zaman anlar.

    CEVAP YAZ 0 157
  • Misafir 24 Temmuz 2017 19:12 İşveren zaten işçiyi haksız gönderiyor. Yani haksızlığı yapan genelde işveren. Şimdi birde arabulucu giriyor devreye. Ne yapacak bu arabulucu işcinin haklarından birazda o yontacak. Birde üstüne üstlük para alacak.

    CEVAP YAZ 0 156
  • Misafir 24 Temmuz 2017 19:10 Allah aşkına Arabulucu işi uzatmaktan başka neye yarayacak

    CEVAP YAZ 0 160
  • Misafir 24 Temmuz 2017 19:09 Bu işi de işinden çıkılmaz hale getirmişler. Git gide işçi hakları elinden alınıyor.

    CEVAP YAZ 0 164

MEMUR HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro