Emekli malul dul ve yetim maaşları ne kadar arttı

SGK'dan 2016 Temmuz ödeme döneminde SSK ve Bağ-Kur gelir ve aylıklarının yüzde 3,63, Emekli Sandığına bağlı emekli, malul, dul ve yetim aylıklarının ise yüzde 5 artırılarak ödeneceği bildirildi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Emekli malul dul ve yetim maaşları ne kadar arttı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • yelız 28 Ocak 2019 14:22 babannem dul maası alıyor suan ıkı ayda bırmı odenıyor yoksa 1 ayda bırmı odenıyor ve nekadar hala 550 mı zam geldımı 2019da onu ogrenmek ıstıyorum

    CEVAP YAZ 0 0
  • can brandt 06 Temmuz 2016 10:44 yıllardır kredi kart aidatları işlem vergileri vesaire gibi durumlarda halkın kanını emen bankalar 3 yıllıgına promosyon ödemesini yılan hikayesine çevirdiler.

    CEVAP YAZ 0 1
  • emekli 05 Temmuz 2016 09:06 ssklı emekliye yanlış yaptılar seçimde görüşecegiz

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİM MİM 04 Temmuz 2016 17:32 BU NE ADALETSİZLİK;ÇALIŞIRKEN MEMUR DAHA AZ AKTÜERYA ÖDER, EMEKLİ OLUR, ÜÇ AYLIĞI PEŞİN ALIR. ŞİMDİ BİR DE HER 6 AYDA BİR ZAMMISSKLIYA GÖRE %38 DAHA FAZLA ... GARİP GUREBANIN HAMİSİ CUMHURBAŞKANI BUNU GÖRMÜYORMU? SÜLEYMAN SOYLU, BAKANIM BU HAKSIZLIK GÖZÜNÜZE BATMIYORMU...

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 04 Temmuz 2016 18:59 BU ÜLKEDE 1500 TL ASGARİ ÜCRET VERECEĞİNİ SÖYLEYEN MUHALEFET LİDERİNİ YUHALAYAN,1300 LİRA ASGARİ ÜCRET VERECEĞİNİ SÖYLEYEN İKTİDAR LİDERİNİ!!!ALKIŞLAYAN İŞÇİLERİN EMEKLİLERİN ALDIĞI ÇOK BİLE.

    0 0
  • Misafir 04 Temmuz 2016 17:30 ssk ve emekli sandığı arasındaki fark ne olacak. bunun vebali kime ait.biri 3,63 biri % 5 alıyor. Bunların ikisi de emekli.Memur öz ssk lı üvey evlat.

    CEVAP YAZ 1 1

MEMUR HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2019 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro