Bakan Ağbal'dan kamu çalışanlarına bayram müjdesi

Maliye Bakanı Naci Ağbal kamu çalışanlarına Ramazan Bayramı öncesi güzel haberi verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bakan Ağbal'dan kamu çalışanlarına bayram müjdesi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 12 Haziran 2018 09:52 adalet diyorlar polis,hemşire,imam,öğretmen:3600 ver..Diğer çalışan teknisyen tekniker şef amir gelince yok bir parti lideri ya memur kardeşim sizde en düşük 2200 ek gösterge verelim deyin bir lider bulamadık hep memur hedef almış şu memurlar var diğerlerine yok..şaka gib

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 09 Haziran 2018 23:32 Polis hemşire öğretmene 3600 ek gösterge var memura neden yok. GIH 1.derece 2200 göstergesi olan memurda 3600 ek gösterge verilsin.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 08 Haziran 2018 16:53 ALAY EDİYORLAR MEMURLARLA MEMUR NASILSA 2 SINIF VATANDAŞ

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 08 Haziran 2018 08:44 memura bayram müjdesi demek için bir şey vermek gerek kamu işçisi 6 ikramiye veriliyor..kamu memuruna ise alay eder gibi bayram öncesi maaş veriyor..biran önce maaş bitsin ay başı zor gelsin..diye..ve buna memura müjde diyorlar..

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 08 Haziran 2018 09:27 BİRAZ ŞÜKÜR! BEN DE MEMURUM, ÇOK ŞÜKÜR!

    0 0
  • Misafir 07 Haziran 2018 20:22 Bende bayram ikramiyesi memurada verilecek sandım bi an

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Haziran 2018 15:55 ak parti memur düşmanı kamuda emrimizde çalışan işçi 4.350.00 tl maaş 6 ikramiye alıyor emekli olsa 4.200 .00 bağlanıyor..memur ise emekli olsa 1.950.00 tl bu nasıl adalet sendika desen sendika değil..memur ne zaman işçi kadar maaş ve emekli maaşı alır o zaman ak parti oy verebilirim...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 07 Haziran 2018 11:55 sanki tarla bağısladı güzel haber bu mu? hakkım olanı veriyo

    CEVAP YAZ 0 3

MEMUR HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro