yandex izleme resmi
23
Anasayfa » Taşeron İşçiler » Taşeron işçiler Üçlü Kurul'dan da eli boş döndü!

Taşeron işçiler Üçlü Kurul'dan da eli boş döndü!

Taşeron işçiler Üçlü Kurul'dan da eli boş döndü!
Faruk Çelik başkanlığında taşeron işçilerin hakları için toplana Üçlü Kurul'dan da karar çıkmadı.. Taşeron işçi yine eli boş döndü...
editor@internethaber.com Esma Gül Haberleri
Eklenme Tarihi: 18-04-2013 16:34:00 | Güncelleme: 30-08-2014 20:50:17
YORUM YAZIN Taşeron işçiler Üçlü Kurul'dan da eli boş döndü! Haberine yorum yapın
Yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz
Adınız ve Soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR 20 YORUM
  • #
    gurur2013-04-18 16:45:06bu devlet bu taşeronluk sistemini halletmesin bir tane oy bile alamaz bunu kendileride biliyo artık türkiye eski kafa değil bununda farkındalar ve cok şey kaybedeceksiniz başka hükümet denemek istiyoruz artık kendinizi düşündüğünüz yeter artık
  • #
    hasan altun2013-04-18 17:14:43Artık bundan sonra bu işide eline yüzüne bulaştırdığı için bakan bey kendisine yakışanı yapıp istifa dilekçesini t.c başbakanına sunmalıdır taşeron işçiler sizlerin oyuncağı değildir ölümden öte köy yoktur kadrolu olana dek mücadeleye devam bu ülke ne çektiyse bu ihalecilerden çekmiştir..
  • #
    cafer2013-04-18 17:54:39Türkiyenin yarısının oyunu alan hükümetin düştüğü duruma bakın Sözde güç onlarda yazıklar olsun.
  • #
    CEV_O2013-04-18 18:46:30sanırım taşeron patronlar hükümetten daha büyük.vazgeçilmezmiş,onlarsız olmazmış.benim beklediğim gibi radikal kararlar alıp kamu oyuna sunamayacaklar.gerçekten üzülüyoruz.
  • #
    FATİH2013-04-18 18:52:01ALLAH CC TEK DİLEĞİM ŞU MÜBAREK GÜNLERDE İNŞ BELALARIN EN BÜYÜĞÜNÜ SANA NASİP EDER BU KADAR OLUNMAZ İNSANLAR KENDİNİ YAKIYOR BUMU SİZİN ADALETİNİZ MAAŞLARI ŞİRKETE VERİYORSUNUZ 3 4 AY MAAŞ VERMİYOR ADAM KENDİNİ YAKIYOR İNŞ BİRİSİ CANINA TAK DERDE SENİDE BERABERİNDE YAKAR İNŞ
  • #
    taşeron2013-04-18 18:56:51yeter artık taşeron işçiler artık uyanın
  • #
    taşeron2013-04-18 20:10:34yazıklar olsun sahtekarlar iki yüzlüler....
  • #
    köle2013-04-18 20:11:59faruk çelik istifa
  • #
    mahmut2013-04-18 20:14:33seçimlerde birlik olalım arkadaşlar ozaman görelim bakalım...
  • #
    taşeron işçi2013-04-18 20:17:23bunların hiç biri o koltuğu hak etmiyor bunlar ancak dağdakilere kadro verir bu ülkede dağa çıkmak lazım yazıklar olsun...
  • #
    köle işçi2013-04-18 20:19:49elveda çelik...........
  • #
    yusuf2013-04-18 20:23:06800 tly geçinen beçeriksiz bakan utann....
  • #
    Nişrinli2013-04-18 20:46:11bu kadar verdiğim oy haraam olsun ben ailem ve arkadaslarımız karar aldık bu yasa düzgün çıkmaz ise ak partiye oy yok..
  • #
    tokat2013-04-18 21:23:42madem üçlü kuruldan cevap çıkmadı bizde son cevabı sandıkta veririz. Sayın Çelik'de böyle işlerle uğraşmaz artık.Bizleri yıllardır oyaladıkları yetmiyormuş gibi hala hastanelere taşeron doldurmaya devam ediyorlar....
  • #
    esra2013-04-18 21:56:44FARUK ÇELİK seninde önüne taş koyan olur elbet o koltuklar kimseye kalmamış ki sana da kalsın...önemli olan insanların yüzünü güldürüp arkandan güzel konuşturmak...bu iş burda bitmeyecek....
  • #
    diyarbakır karayolları taşeron2013-04-18 23:06:10selam sayın bakanım yoksa taşeron sizinde ev masraflarınızı arabanızın benzininizi tlf dogalgaz int faturalarınızı karşılıyor bu yüzdenmi 800 tl maaşla geçinilir diyorsunuz sizin üzerinizdeki gömlek 400 tl kravatınız 300 tl ayakkabınız 500 tl buyrun size 800tl verelim sagdan soldan rüşvet yemeyin bakalım 800 tl ile evinizden çıkabilecekmisini buyrun hodri meydan bir aytlık maaş değil size 3 günlük bu parayı verelim siz ve aileniz 800tl ile 3 gün geçinin sagdan soldan taşerondan rüşvet yemeden geçinin siz geçinin
  • #
    DİNLEYİN2013-04-18 23:23:53BÖYLE KONUŞUYONUZDA KİM VERİYO OYLARI BABAMMI VERİYO YİNE TAŞERONLAR VERİYO.......
  • #
    kütahya taşeron işci2013-04-19 08:51:39bu bakanın oyalam taktiği bakan taşeronun alınan mahkeme kararlarını nasıl boşa çıkartırım derdinde arkadaşlar kadro bekleyenler bu yalana inanmayın bunlara cevabı sandıkta vermeyi düşünmmemiz lazım
  • #
    umut katilleri2013-04-19 10:31:41sizi ALLAH A Havale ediyoruz.etme bulma dünyasıdır bugünü bizlere reva görenler unutmasınlar ki yarın onların ve çocuklarının başınadıri.
  • #
    ben2013-04-22 12:39:53bunlara oy verdim verdiğime binlerce pişmanım bunların insanlıkla hiçbir ilgisi yok hepsi inşallah taşeronlardan 40 milyon kat beter olurlar yemeye ekmek bulamazlar inşallah o zaman anlarlar ama onca insanın ahından kurtulamazlar inş