yandex izleme resmi
İşte KPSSden düşük puanla atanacak bölümler;
24 Mayıs 2015 Pazar | Bu galeri 1204459 kez görüntülenmiş
YORUM YAZIN 38 KPSS puanıyla atama yapan kurumlar Haberine yorum yapın
Yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz
Adınız ve Soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR 18 YORUM
  • #
    *******2014-08-27 08:54:37ankarada işsizlik sıfırdır herhalde sadece bakanlıklara o kadar çok memur alımı varki diğer şehirlerdekiler ne yapsın ankarayamı taşınsınlar sürekli bakanlıklara memur alımı oluyor dikkat ediyorumda ilginç?????
    • #
      ali veli2015-03-29 18:18:13eğer akp bu torpil işini böyle yapıyorsa yazıklar olsun benim de oğlum azerbaycanda petrol ve doğalgaz okudu ama akp nin yapacağına inanmıyorum. böyle yapanlar kişilerdir ama utanılacak bir şey.
  • #
    HÜSEYİN BOSTAN2014-08-27 09:43:28Torpilliler yani siyasetçi yakını olanlar bu puanlarla işe alınıyor diğerleri 70 ve üzeri puan alsan tanıdıgın siyasetçi yoksa açıkta kalırsın torpili önlemek için yapılan sınav göstermelik kurum sınavlarında başarılı olursun sözlüde yine aynı sistem devrede ataman yapılması için Ankarda dayın olması lazım bu Türkiyenin utancı bir de müslümanlıktan söz ederler dinime göre bu kul hakkı yemektir ALLAHIN huzuruna nasıl varacaklar artık vicdanlarına
  • #
    EFE2014-08-27 14:21:20KOMİK Bİ HABE YA AKP İLÇE TEŞKİLATINA GİDİP BELLİ BİR SÜRE ÇALIŞMANIZ YETERLI KPSS YE GİRMEYE NE HACET
  • #
    murat er2014-08-27 17:25:25namazındaniyazında olanlar içindir kessin
  • #
    ramazan_bursa19633@hotmail.com2015-03-05 10:00:02seçime yakın devamlı yayınlanır bu sanırım aldatmaca rey kazanmalarını sağlıyorlar doğru olduğuna inanmıyorum
  • #
    Ali2015-03-05 10:14:43Yandaşa devlet kapısı. 38 puan alamayan mı var. tanıdık milletvekilin yoksa memur olamazsın artık
  • #
    ahakuytra2015-03-05 15:30:38oğlum 73 puanla atanamadı nasıl oluyor
  • #
    ela orskaya2015-03-20 10:07:48nereye alım yapılıyor
  • #
    halil2015-05-23 20:10:54Yalan kardeşim bu haber yaa. Onun içinmi hemşireler bin liraya özel hastanede çalışıyor 2 yıllık grafikerlik mezunu özelde bin liraya çalışıyor haber yaparken saçma sapan haber yapıyonuz
  • #
    M.Murat Arvasi2015-05-23 21:28:48Hangi kurumlarmış bunlar? Niye açıklanmamış? İftiralar atarak mevcut iktidarı hedef göstermek, yıpratmaya çalışmak değil mi bu? AKP'ye çatmaya bahane arayanlara malzeme sunmak değil mi bu?......
  • #
    hurşit2015-05-24 12:27:19Ohhh be ne güzel KPSS ye gerek kalmadı diye sevinmeyin bu haber sizin için değildir... :)
  • #
    memur adayı2015-05-24 16:41:1293.5 kpss puanıyla boştayım.70 puanı almak için bile 120 soruda 35 tane yapmak yeterli.ben 90 soru yapıp açıkta kalayım .mülakat işi zaten torpill.kpss mantığı bu 70 puan baraj ya herkes geçsin diye.
    • #
      halil2015-05-25 09:37:07ufak at 93 puan almış boştaymış
  • #
    cenk durmaz2015-05-24 16:57:4585 puan alanlar hepsi bostadir
  • #
    selim özer2015-05-25 00:26:12bakanlıkta çalışanların çoğu paralel muhabbetiyle açığa alındı şerefsizler kendi adamlarını koymak için protokol gereği kpss açığı gösteriyor ama sizin gibi alın teriyle 93,5 alan arkadaşlar boşta. uyanın arkadaşlar ve uyandırın oy verilecek sadece 3 parti yok
    • #
      serkan2015-05-25 15:58:06akp ye kimse güvenmiyor artık yalanlarından biktım
  • #
    herkesten biri2015-05-25 02:21:30Ön yargı ve muhalefet duygusu haberi bile yanlış algılamaya sebeb oluyor, haber 'düşük puanla atanacak bölümler' diyor yani belirlenen puana kadar herkes müracaat edebilir. Resmi gazete de bu personel ihtiyaçları bildirilir ve bunu takip eden internet siteleri vardır, google dan yazınca çıkar, şartları uyan her T.C. vatandaşı müraacat edebilir. Ayrıca son bir kaç yılda yeni memur olanlarla yaptığım sohpetlerede her partiye oy verecek insanlar gördüğüme göre hatta koyu muhalefetlik yapanı bile gördüğüme göre, demek ki; siyasi düşünce ayrımı da yapılmıyor..